Omg, viikonlopuks luvattu 17C. Nii ja mitä mä teen? Oon kipeenä. Mä oon aina kipeenä, mikä hitto mua vaivaa? :'DDD Nojooo, tekis mieli mennä ulos.

Ens viikoks luvattu 22C vau! Joo tosikivaa, täytyy lukee kokeisiin ens viikolla nii en paljoo 'hyödy' noist ilmoist mitää. Koulu sais jo oikeesti loppuu, en jaksa enää. En jaksa ólla tunneil hiljaa, vaiks siinä ei oo sinäänsä mitää jaksamista, mut mulle se on rankkaa jos joutuu olee tunnin ihan hiljaa. Hehheh, oon aina ollu levoton.

VAPPU on ens viikolla :o Nopeesti tääki vuos on menny. Perjantaina lomaa, jippii. Tivoliin ois kiva päästä mut se on kallista ja varmaa jonooki on siel mukavasti :p 

Täss oon datannu ja kattonu telkkarii koko päivän, oi ku hauskaa. Oispa jo huomine, sillo oon toivottavasti jo terve.. Kaveri soitti ja puhuttii puolisen tuntii. Oli niin piristävää kuulla ees jonku kamun ääni :') Ainii toine kamu soitti ja kyseli miten voin. "Ihan hyvinhän mä voin" Okei toi oli puoliks totta. Puoliks vale. Mä en kestä olla enää sisällä, kunpa pääsisin ees hetkeks tonne ulos.. Olinhan mä koiraa pissattamas juu. 5minuuttii ulkoo ja se oli jo nii ihmeellist.

Ajatelkaa hei, enää 5vk kouluu ni alkaa kesäloma. Arvatkaa oonko oottanu sitä. Haluun rannal uimaa :< Mut siel on kylmää vettä. Saatana, asuisinpa eteläs.

Pitäis nyt varmaa lukee ruotsii. Kokeet ens viikol, ja en osaa viel mitää. Nyt mul ois aikaa lukee mut sisko soittaa iha täysil musaa ni hittooks mä pystyn keskittymää.. Paskaa musaa soittaaki :'o